Ordning och reda, även i garderoben!

Här sitter jag med kaffekoppen framför mig. Det är så här livet ska vara, att kunna koppla av med en kopp kaffe en vanlig kväll.

Idag har jag varit duktig och städat i mina gardrober. En (ganska liten) hög kläder plockade jag bort, vinterskorna fick flytta fram och sommarskorna fick flytta in i garderoben, kläderna färgsorterades och dessutom kollade jag igenom vilka kläder som är sönder och måste sys. Great, nu gäller det bara att orka sy någon kväll. Jag tycker att det är så otroligt skönt att få ordning och reda i garderoben. Det är då man hittar gamla godingar som man inte har tänkt på att finns i ens ägor. Billigare "shopping" finns inte!

Hur ser det ut i din garderob? Stökigt med allting huller om buller? Ordnat efter färgskala och användningstillfällen? Eller något mitt emellan kanske? Berätta för mig!

Kommentarer
Postat av: Hanne

Min garderob är sorterad efter klädesplagg, dvs. skjortor på en hylla, byxor på en annan etc. Men dessvärre är den fullkomligt kaotisk.

Postat av: Kattis

När jag flyttade in var det väldigt snygg, det var allt i färgskala sorterat efter plagg. en hög för svart, en för gult,lila och rött, en för grått grönt och blått och en för vitt. Klänningar och långa tishor/tunikor på galge och allt annat på hylla. Nu ser det dessvärre inte alls lika snyggt ut.

2008-09-04 @ 19:32:44
URL: http://flas.blogg.se/
Postat av: CYKA

Min garderob är pedantiskt städad med allt upphängt på galgar och skor uppställda på rad :p och nåde den som kommer och petar i mina kläder...

2008-09-10 @ 12:34:52
URL: http://cyka.blogg.se/

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback