Söndag, ack dessa söndagar

När jag satt på båten var mitt humör i botten, fasiken vilken saknad jag kände. Känslan av att vara ensammast i världen fanns omkring mig hela tiden. Nu känns det bättre, men samtidigt vet jag inte hur jag ska fungera utan A i fem dagar. Igen. Det är så otroligt svårt det här.

Men över till roligare saker. A:s mamma var supergullig och hämtade mig från hamnen och skjutsade hem mig så att jag slapp bära på alla tunga saker. Tack! När jag kom hem var mormor och morfar på middag, det var kul att morfar orkade ta sig utanför deras hem, vilket han knappt har orkat de senaste månaderna. Dessutom fick vi smördegsinbakad oxfilé med champinjoner, det är bäst! Och efter middagen susade jag iväg i mammas gröna Nissan, för att intervjua en "kändis" till min kommande artikel. Intervjun flöt på väldigt smidigt, skönt. Det var ju i princip min första riktiga face-to-face intervju. Det gjorde jag bra.

Nu ska jag sammanställa intervjun och sedan plugga lite tyska. Det var så pinsamt förra veckan när jag inte kunde orden vi hade i läxa!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback