Välbehövligt med helg

Nu sitter jag hemma hos världens bästa. Det känns verkligen behövligt att ha "helg" redan. Imorgon ska jag plugga medan A är i skolan (men det är som en vanlig helg, då pluggas det också) och på kvällen blir det kanske bio eller något annat kul. På lördag blir det en vända på stan, jag är i behov av nya sportkläder och dessutom ett par jeans. Jag har också lovat att köpa ett par jeans till min lillasyster.

På söndag får vi se hur det blir, det beror lite på om jag måste jobba på söndag kväll eller inte. Men den som lever får se!

Nu ska jag lägga mig och läsa The Dirt... (Ida, du har så rätt, jag är ingen supa, knulla och rock'n'roll-brud, men jag underhålls av vilken motsats till mitt liv det är. Och så är jag lite fascinerad över att de inte har dött tusen gånger om, så som dom lever/har levt). 

Kommentarer
Postat av: ida

haha, sant. jag förstår inte hur man kommer på att göra alla fanstug som de håller på med:P så på det sättet är det ganska roligt att läsa:)


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback