Vällingby, där kärleken finns

Nu är jag i vällingby hos A. Helgens planer är att mysa ikväll för att imorgon gå på fin middag (med värsta etikettreglerna!) tillsammans med alla andra som går på Civilingenjör och lärare i Stockholm. Spännande! På söndag blir det nog att handla och laga mat, så att älsklingen överlever en vecka till. Dessutom är det några saker jag skulle behöva handla, men jag känner samtidigt att det borde vänta. För mycket av det goda (shopping) är aldrig bra!

Nu ska jag puffa lite på älsklingen så att han förstår att jag är intressantare än hans internetbank... Jag bloggar när jag har tid under helgen!

Ta hand om er själva och dem ni älskar!

Kommentarer
Postat av: Guldockan

Vällingby...jag har bott där

Postat av: Andréas

finmiddag med lite etikettregler och gärna kavaj och klänning som dresscode är helt underbara. Alla höjer varandra då och det hela slutar i galet mkt fest..



Vad har du täknt ha på dig för något fint på middagen? :)

Btw, etikettregler är till för att diskret brytas ;P



/a

2008-09-06 @ 04:00:26
URL: http://alltomandreas.blogg.se/

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback