Varuleverans

För ett tag sedan hämtade jag två paket från posten. Det ena var fullt med böcker från Adlibris. Det andra var fullt med kläder, skor och ett överkast från Josefssons.

I paketet från Adlibris saknades en bok, men den fanns minsann med på fakturan. Om det inte hade varit för att jag har längtat mest efter den boken som inte fanns med, så hade jag nog aldrig märkt det och snällt betalat hela fakturan. Men nu har jag mailat Adlibris och sagt att jag vill ha den saknade boken, utan att betala en till frakt. Just nu står sju nya fina böcker i min bokhylla. Mmm, perfekt inför hösten!

Och bland kläderna från Josefssons blir det tillbakaskick på en kjol och en klänning, tyvärr var båda dessa för små. Tips till er andra som beställer från Josefssons, ta en storlek större! Men ett par svarta skor/pumps, ett par gråa knästrumpor, en grå klänning och överkastet (för 1€) får stanna. Bilder kommer snart!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback