Vilket är det överlägsna könet?

Godmorgon!

Idag är det lördag och jag känner för att vara riktigt effektiv idag. Men, jag tror att shoppingen får prioriteras bort (eventuellt) eftersom det är så otroligt mycket annat jag vill hinna med. Dessutom kan jag ju shoppa nästa helg, haha.
Planerna för idag är att fira att jag och älsklingen har varit tillsammans i två år (fast det egentligen är först på måndag). Vi tänkte inte lyxa till det så mycket, utan mer göra det mysigt. Det blir att laga en god middag, dricka lite vin, umgås med varandra, eventuellt spela något spel eller gå på bio. Vi får se hur vi gör helt enkelt.

Förresten, jag köpte ett spel till A när han fyllde år, som heter Kampen mellan man och kvinna. Spelet går alltså ut på att svara på frågor som är manliga/kvinnliga (alltså tjejer svara på manliga och vice versa). Den som först kommer i mål (dvs svarar rätt på flest frågor) har vunnit och är alltså det överlägsna könet (bör tas med humor). Gissa vilket som är det överlägsna könet då?

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback