Bra kväll

Ikväll har jag som sagt träffat mitt gamla tjejgäng. Vi snackade mest om bostäder, eftersom vi alla står inför att flytta hemifrån. Det är spännande! Det var riktigt roligt att hinna träffa alla fyra en sista gång innan vi sprids till olika håll i Norden. Men samtidigt får det en att bli lite nostalgisk och osäker. Tryggheten med kompisarna och familjen som man är van vid att dagligen ha runt sig, försvinner direkt när man flyttar till en ny stad, ny skola och nya människor. Som tur är har jag ju A med mig, så jag är inte helt ensam.

Kommentarer
Postat av: ida

tack för ditt sms igår! jag glömde bort att svara igår och nu är det lite sent att skicka iväg ett svar tyckte jag så jag lägger en kommentar här istället. jag ska absolut skriva upp er adress ngnstans så jag vet var jag har den och komma på visit ngn gång när jag är i sthlm! lycka till med allting, ni kommer säker trivas jättebra! puss.

2009-08-17 @ 22:25:52

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback