Första dagen

Idag var det alltså upprop. Det gick bra och det verkar finnas många trevliga personer i klassen! Efter uppropet fixade jag med en massa byråkratiska saker. Bland annat ändrade mitt personnummer på Stockholms Universitet, öppnade bankkonto på SEB, fick personbevis från Skatteverket och inhandlade förnödenheter (handväska, smink, smycken, penal, brödrost).

Nu har jag äntligen fått lite ordning i lägenheten, alla tusentals saker som Mika kom med i morse är spårlöst försvunna (i byrålådor, skåp, hyllor). Tack än en gång Mika för att du kom hit med alla saker, jag och A hade gått sönder om vi skulle ha släpat på allt!

Om en kvart kommer A hem (hit/hem/till lägenheten), jag längtar. Det ska bli skönt att ha sin bättre hälft på plats när det är så mycket nytt som händer.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback