Söndagsuppdatering från lägenheten

Liveblogg från lägenheten (och någon grannes nätverk!). Jag har nyss intagit den fantastiska måltiden nudlar med grönsakssmak och majs. Snart ska jag promenera till ICA och köpa lite mat. Och så måste jag vattna blomman (den har överlevt 1½ vecka utan mig och A - medan blommor jag har haft tidigare, som jag har tagit hand om nästan dagligen, alltid har mött en för tidig död (är jag en blomdödare?)).

Längtar tills imorgon när Mika (styvpappa) kommer hit med min cykel och kaffekokaren. Det kommer vara bättre än julafton! (Så klart längtar jag även till uppropet med alla andra nyblivna juriststuderanden, men det har jag sagt en miljon gånger redan så det är inte roligt att läsa längre.)

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback