Thank God it´s Monday

Idag hade jag skola mellan 8 och 12. Sedan åkte jag hem och vandrade ner på stan. Jag inhandlade lite skolprylar som jag har kommit på att jag inte kan leva utan och sedan begav jag mig mot farliga affärer. Jag kom hem med två par skor (jag försvarar mig med att ett av paren bara kostade 100 sek), en svart långärmad med puffärmar, en svart cardigan, concealer samt nagellacksremover. Dessutom fick jag sms-avisering om att mina skolböcker fanns att hämta ut, så jag gick och hämtade 6 skolböcker (som att jag inte hade nog att släpa på från början).
Imorgon och på onsdag är jag "ledig". Ledig betyder alltså att jag ska sitta hemma och bedriva självstudier. Grovt uppskattat har jag väl några miljoner sidor att läsa de kommande veckorna. (Tänk att vi hela SoS-tiden önskade att vi skulle få vara lite i skolan och mycket självstudier, nu har det blivit verklighet för mig (undrar om jag kommer gilla det på riktigt också?).)

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback