The point of no return

Den här veckan har gått åt till att fixa saker som behöver göras på Åland, innan flytten. Dessutom har jag speeddejtat kompisar och så har jag målat (jag och A är väldigt noga med att inte avvika från vår svart-vita stil som, utan vår vetskap, blev vår inredningsstil).

Idag ska jag packa ner det som inte kom med i förra flyttomgången. Sedan åker jag ensam över till den stora staden i väst. Imorgon är planen att leta mig till skolområdet och bara kolla runt, en eller två butiker hade jag också tänkt springa in i. På måndag har jag upprop i skolan, det ska bli roligt att äntligen komma dit!

Förhoppningsvis får jag vårt bredband att fungera direkt jag kommer till lägenheten eller så hittar jag ett oskyddat att surfa på. Men om inte något av dessa fungerar, då lär jag uppdatera först om några dagar (när A har kommit till lägenheten och fixat allt).

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback