This is my life

Okej, jag känner att jag behöver ge er en liten uppdatering på vad som händer i mitt liv.

- Det här är min sista vecka på jobb, efter att ha slitit sedan examensdagen känner jag att jag måste få vara ledig lite. Även fast de här på jobbet bönar och ber att jag ska stanna en vecka till.
- Idag är A till Sverige för att hämta nyckeln till våran första gemensamma lägenhet. Den är 23 kvm stor (liten) och vi har köpt grisen i säcken (så att säga, vi har alltså inte sett lägenheten ännu). Lägenheten ligger söder om "city" i Stockholm, området heter Sickla och är väldigt nära Hammarby Sjöstad.
- På lördag går flyttlasset till Sverige, sedan stannar vi där till tisdag (tror vi). Under den tiden ska vi skruva ihop möbler, inreda samt ordna med saker som att jag ska skaffa svenskt personnummer och öppna bankkonto.
- Jag vet inte när jag börjar skolan, förhoppningsvis får jag några papper hemskickade som talar om det (annars går jag dit valfri dag och säger att jag tänker börja).
- Nästa helg (14-16 augusti) är jag troligtvis hemma och har lust att träffa lite folk "för sista gången". Är folk hemma då fortfarande?


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag hoppas att folk är hemma nästa helg, för jag kanske har lite inflyttningsfest då :) Om jag har det så är du bjuden ;) Kramar


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback