Tidig morgon

Idag är jag ledig, men trots det uppe "tidigt" (frågan är om 9.00 kan räknas som tidigt?). Det är nämligen så att klockan 9.00 öppnades databasen för oss nyantagna jurister där vi ska välja vilken studiegrupp vi vill vara med i. Eftersom jag hade spetsat in mig på grupp 2 (enligt mig den grupp med bäst schemalagda tider) ville jag vara ute i god tid. Lite före 9.00 loggade jag in och kollade en gång till på schemat att grupp 2 verkligen kändes bäst. När jag skulle välja grupp (3 minuter över 9) var grupp 2 full. Typiskt! Tog grupp 1 istället, men då, plötsligt, valde någon att byta från grupp 2. Så jag såg min chans och valde grupp 2, precis som önskat. Nu vet jag namnen på mina 24 gruppkompisar, men jag kan inte påstå att jag har en aning om vem någon av dem är. Kul att lära känna dem i alla fall!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback