Tidsbokningen för socialt umgänge är nu öppen

Nu är jag och A på Åland igen. Vi har redan hunnit med släktkalas, A:s pappa fyller år idag. Jag känner redan att jag är redo att åka tillbaka till lägenheten, jag gillar den starkt! Den känns verkligen som vårt hem, toppenbra.

De närmsta dagarna har jag tänkt försöka hinna träffa kompisarna, så många som möjligt. Jag är bjuden på inflyttningsfest till en kompis på fredag (jag tror att jag och A kommer, om det är ok att han följer med?) och på lördag är jag bjuden till en annan kompis som ska ha sommaravslutnings-/födelsedagsfest. Möjligen bär det av dit också. Ni som läser min blogg (av mina kompisar), har ni tid att träffas? Släng iväg ett mess till mig, eller ring!

Kommentarer
Postat av: Julia

Han får komma med om han vill :) Blir nog inte så många pojkar. Jag vet bara att Peter som gick sos kommer, men jag vet inte om Toffe tänker vara hemma. Hoppas att ni kommer i alla fall :P

Postat av: Malin

Har du och Adam funderat nånting på hur ni ska ta er ut till Kroklund? :)

2009-08-13 @ 20:35:48
URL: http://mejlajn.blogg.se/
Postat av: Malin

I morgon alltså! till Julia.

2009-08-13 @ 20:36:38
URL: http://mejlajn.blogg.se/

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback