Allt ska göras på en och samma gång!

Nu har jag flängt runt här i lägenheten ett tag. Jag har handtvättat strumpbyxor (note to self: köpa flera par!), slängt kläder i tvättkorgen, fixat undan väskor som legat överallt i lägenheten, betalat hyran till Adam (så att han kan betala den sedan), klätt på och sminkat mig, letat material till PM:et, försökt hitta varifrån ett droppande ljud kommer (har inte hittat det än, kan det vara inne i någon vägg? Säg inte vattenläcka, då dör jag), reklamerat SJ-resan hem (tåget var kraftigt försenat)... Och så vidare.

Jag är nu helt snurrig i huvudet, känns nästan som om jag skulle svimma, och ska bege mig till skolan. Jag ska försöka få så mycket som möjligt gjort idag, både i skolväg och i vardagslivet. Vi hörs senare, mot kvällen skulle jag tro!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback