Verkligen spännande inlägg

Imorse åkte min familj iväg till Sverige för att göra diverse olika saker. Själv blev jag hemma på ön med hunden (och pojkvännen, så klart). Dagen har börjat segt med hundpromenad, frukost, inköp av onyttigheter till kvällen (gamla klassen kommer hit) samt skjutsa hem Adam. När jag kom hem ringde morfar och bad mig köpa blommor från honom till mormor, för de har bröllopsdag imorgon. Så vid fyra tänkte jag köpa blommorna och sedan blir det middag, fixa mig, rasta hunden, föra hunden och blommorna till mormor och morfar och sedan borde klockan närma sig sju - så att jag kan förvänta mig att se några bekanta ansikten i dörröppningen.

Nu ska jag plugga några timmar (två och en halv). Roligt.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback