Bäst: sova-gott-té

Snart kommer familjen hem (och eftersom jag är lite lat, och smart, så går jag och lägger mig innan de kommer - så slipper jag hjälpa till att bära in saker).

Ikväll har jag hunnit äta upp den sista cheesecaken, skottat hundra kilo snö, blivit nästan klar med min filmanalys, övat på mitt tal baserat på min argumentationsuppsats, motstått frestelsen att kolla på Flyga Drake på TV1000 (jag lyssnar på den som ljudbok just nu, och vill inte veta hur det slutar via filmen!) och druckit sova-gott-té.

Jag tycker att jag får säga att det har varit en effektiv dag (kväll).

Kommentarer
Postat av: ida

jag har precis läst klart flyga drake:) den var nästan lika bra som tusen strålande solar.. men jag visste inte att de visar den på tv1000. borde kolla in och se om den är bättre eller sämre än boken.

2009-02-23 @ 08:22:50

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback