Jag sa ju att jag inte orkar riktigt idag

Julia säger:
 hur många är världsreligionerna då?
adam säger:
 alltså det är väl kristendom, islam, judendom, buddhism, hinduism
Julia säger:
 hahahaha, jag höll på och skrev ner de jag kom på. Resultatet blev följande: kristendomen, islam ... hjärnsläpp... något med judeism .. nej så heter det inte.. är inte judar och islam samma... nej... muslimer och islam är samma... judarna då... nää.. och så budda.. och indien... men det är inga religioner... vad löjligt att jag bara kom på två av världsreligionerna... adam kommer skratta åt mig...


Kommentarer
Postat av: Anna

Men Julia, det är tillåtet att inte orka alla dagar :) (säger jag som knappt orkar någon dag)


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback