Rädd för hårfärg!

Nu har jag fått frisk luft och så har jag ökat rörligheten och styrkan i musklerna. Ganska bra med tanke på att klockan bara är halv ett. Nu ska jag färga håret (igen) och för första gången någonsin är jag faktiskt lite rädd för resultatet. Färgen jag har köpt ser hiskeligt blond ut på förpackningen, men enligt färgkartan så borde inte mitt hår bli så ljust. Fast det står på förpackningen att jag borde göra en avfärgning först, men det tänker jag strunta i eftersom jag har hört fasansfulla historier om avfärgning.

Detta är alltså färgen jag ska färga... Hoppas att det inte blir sådär blont!

Därför ska jag snart färga håret och hoppas på att; 1. Mitt hår sitter kvar på huvudet om sisådär en timme, 2. Håret är någorlunda samma färg överallt, 3. Mitt hår inte har förvandlats till en risbuske.

Hjälp!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det kommer nog att bli fint :)


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback