Bilder från jul och nyår 2008 (bättre sent än aldrig)

1. Jag väntade ivrigt på tomten, vilket resulterade i uppstigning 07:46 (efter en timmes plåga vaken i sängen).
2. Lillasyster Fanny var nyfiken på paketen under granen, morgongåvan sätter prägel på hela dagen.
3. MAT! Julfrukosten intogs i sedvanlig ordning.
4. Ett av paketen innehåll singstar, vilket storasyster Jenny och lillasyster Frida sysselsatta sig med (okej, vi alla gjorde det).
5. Abba-singstar närmare bestämt.
6. MAT! Julgröten intogs i sedvanlig ordning.
7. MAT! Julbordet intogs i sedvanlig ordning.
(8. Sedan öppnades det paket och då såg jag och lillasyster Frida sådär lyckliga ut, jag måste rama in oss).



Kommentarer
Postat av: Malin

:) Haha, nää inte är du ensam. Skulle nog vara lite märkligt om du skulle köra bil till skolan, du har ju så låång väg... Nej men. Jag hade ju inga planer på någon bil heller så det kom som en total överraskning. Haha.



Jag var och hälsade på släkten bara. Det var trevligt. :) Du verkar ha haft en bra jul och nyår också!


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback