Hemma från en hemmafest

För ett tag sedan kom vi hem från en hemmafest hos två av A:s klasskompisar. Vi var nio personer (alla mer eller mindre nya människor, för mig) och hade riktigt roligt. Samtalsämnen var allt från obegripliga (och omöjliga) tentafrågor från CL-programmet, guld-munk, om ribyxor är sexigt eller ej till att alla borde lyssna på avancerad musik. Dessutom var det väldigt kul att för en gångs skulle festa med lite nya människor, med andra livserfarenheter. Det blir så mycket mera spännande än att fest ut och fest in träffa samma personer, prata om samma saker och komma fram till samma slutsatser. Med detta har jag inte sagt att jag ogillar mina vänner hemma på Åland. Absolut inte! Ni är härliga, dock vet alla att omväxling förnöjer!

Nu ska jag tvätta bort sminket och sedan lägga mig bredvid den där snarkande högen i sängen. Han somnade i samma sekund som han lade sig ner...

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback