Jag vill inte

Vanligtvis brukar jag alltid ha något smart på gång i min hjärna. Det pågår alltid någon form av tankeverksamhet, oftast något som jag försöker få ihop sambanden mellan eller något jag måste komma ihåg att göra. Men just nu spinner min hjärna runt på ett och samma spår; jag vill inte åka hem från älsklingen, jag vill inte vara ifrån honom i flera dagar, jag vill spendera all min lediga tid med honom. Och sedan börjar det om igen. 


Jag förstår inte hur min mamma och styvpappa har överlevt att ha ett distansförhållande (han jobbar i Sverige och kommer hem till helgerna) under nästan 14 år. Det är omänskligt.



Kommentarer
Postat av: Anna

Tro mig, det funkar om det måste. Det har funkat för Simon o mig i snart två år så :)


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback