Lugnt jullov

Ett tecken på att jullovet har varit mycket hälsosamt (alltså inte något äta-grönsaker-och-träna-hälsosamt, utan snarare för psyket) för min del: bloggen har fått stå ganska stilla.

Nu är det tre hela dagar kvar av ledigheten, vilka ska utnyttjas till max. Ikväll blir det hemmamys med en Beck-film för tredje kvällen i rad. Enda skillnaden ikväll mot de tidigare kvällarna är att A inte är med (han ska supa). Imorgon åker mamma, styvpappa och storasyster för att lämna av sistnämnda i hemmet i Linköping. Mina planer för morgondagen är således att skjutsa mina småsystrar, fika med Johanna och sedan laga smaskig middag till mig och älsklingen. Kvällen blir säkerligen lugn. På måndag och tisdag ska jag fortsätta det lugna och varva det med promenader i kylan, precis som de senaste dagarna. Märker ni hur otroligt lite jag gör varje dag? Det är underbart. Jag skulle spy om jag måste planera in massa möten och evenemang på mina lediga dagar, det känns som att kalendern är tillräckligt full under resterande delar av året...

Hur som helst ska jag försöka åstadkomma några bilder från jul och nyår som ska upp här i bloggen. Observera, försöka!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback