Nu är vi igång!

Nu (äntligen) är vardagen och alla dess rutiner tillbaka. En Julia utan rutiner är ingen hel Julia. Typ.

Dock känns det tungt med alla kommande skolarbeten o.dyl., men jag är övertygad om att det kommer gå relativt enkelt när man vet att det bara är fem månader kvar till examen.

Fast jag är lite stressad över att vi ska skriva slutarbete, göra tusen projekt och samtidigt försöka träna mer än tidigare?! Jag vet inte varifrån vi ska få tiden, men jag lovar att det ska gå! Jag kommer må bra av det och bli lite mera fit inför sommaren, haha. Minst fyra gånger per vecka ska jag göra något fysiskt ansträngande. Med början nästa vecka...

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj, jag skulle aldrig orka träna så ofta :p Men jag är tvärsäker på att du får allt att gå ihop, både träning och skola :)


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback