Nu kan ni sluta gråta, jag är igång igen!

Nu sitter jag här och dricker Varma koppen till lunch. Igår blev det dåligt med bloggande eftersom min dator inte var på min sida. Förhoppningsvis har vi (pappa, A och jag) fått bukt med problemet nu, men man ska aldrig ropa hej...

Igår kväll var jag på jobb (stödperson), det var otroligt länge sedan sist och det var riktigt roligt.

Idag har jag varit till skolan för några (in)effektiva timmar. Dock har jag varit betydligt effektivare sedan jag kom hem. Jag har förberett mitt föredrag om mental träning som jag ska hålla på fredag (men om jag känner min lärare och klass rätt så blir det framskjutet).


Snart ska jag försöka få ner några rader på min argumentationsuppsats om FN:s säkerhetsråds ständiga medlemmars vetorätt. Det är mycket intressantare än vad det låter, jag lovar!

Sedan ska jag upp till skolan för att ha en lektion idrott, innebandy ska det spelas idag. Det är alltid lika roligt! Ikväll blir det nog en del skolarbete och lite hemmapilates.

Sådär, nu är ni uppdaterade om mitt liv. En dag utan mig var hårt va?

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback