Som en hackande LP går jag om och om igen

Ja, ikväll blev det som sagt en promenad, sedan märkte jag att datorn krånglar (igen!). Därför körde jag igenom en felkontroll och -reparation, vilket tog hundra evigheter. Nåja, hoppas att den överlever länge till. Medan datorn pysslade med sitt kunde jag alltså inte skriva manuskorten och förbereda mitt föredrag, så jag kollade på Generation Fett och drack te. Mysigt! Nu har jag äntligen fått manuskorten klara och ska snart gå och lägga mig. Tur att jag har sovmorgon imorgon, för jag har fått de sämsta sovvanorna i världen (i alla fall om man tänker på att min kropp vill sova 10h/natt).

Imorgon ska jag göra skolarbeten och pilates (surprise!). Det känns som att jag enbart har skrivit att jag ska göra de två sakerna, hela veckan.

Slänger in en lagom skolig och seriös bild när jag ändå är på gång. Ni kan ju gissa när jag tog bilden.

Yupp, skrivarveckan.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback