Torsdagsbra

Dagens minus: Det verkar som att de flesta av er ser min blogg på samma sätt som A gör. Inte bra, jag tycker att "min" version är mycket snyggare. Haha! Nåja, jag är ändå i startgroparna för att göra en ny bloggdesign (ensam eller med hjälp, vi får se).

Dagens minus: Här i Vällingby snöar det utanför fönstret. Jag ska avvakta lite och se om det blir trevligare väder, annars ser det dåligt ut med min promenad. Fast jag borde verkligen gå ut en stund, för igår stack jag inte ens ut näsan genom dörren.

Dagens plus: Nu ska jag hänga upp lite handdukar som jag har tvättat, sedan ska jag tvinga mig själv att dyka in i slutarbetet non-stop i en timme! Det känns faktiskt riktigt bra med skrivandet just nu.

Dagens plus: Jag har superröda och superfina naglar just nu. Igår tog jag mig äntligen tid att måla lite!

... och i nästa inlägg kommer dagens super-plus!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker också att "din" version är mycket finare, så jag är glad att det är den jag ser hemma :)

Postat av: Malin

Är det verkligen så stor skillnad då? Det enda jag ser är just rubrikerna, och eftersom de är kursiva passar de ju ihop med "Julias blogg" och rubrikerna i sidokolumnen... tycker jag :)

2009-01-22 @ 14:51:44
URL: http://mejlajn.blogg.se/
Postat av: Thomas

Allt beror på vad man har för tecken storlek i sin webbläsare bara =P ctrl + scroll åt nått håll så kan man ändra de så ser de ut antingen lite större som du har de julia eller så scrollar man liiide mer så blir de mindre... =)

2009-01-23 @ 12:41:15

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback