Vid din sida

För några timmar sedan skjutsade jag A till Berghamn, hamnterminalen i Eckerö. Vårt farväl var kort, för mer klarade jag (vi) inte av. Det är så otroligt hemskt att säga hejdå till den man älskar, även fast jag i det här fallet vet att jag får träffa honom igen om tre dagar. Varje minut utan A vid min sida är tom. Han är verkligen min andra halva. Suck, den här jävla distansen. Jag behöver ha min älskling nära till hands, dagligen.

Ikväll har jag sysselsatt mig bäst det går för att minimera känslan av ensamhet. Det gick helt okej, tills jag bestämde mig för att gå och sova. Nu sitter jag här istället och saknar honom. En sak är i alla fall säker, den värsta känslan är att sakna någon/något.

Puss på dig älskling :*

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är jobbigt att vara ifrån sin älskling :( blä.

Postat av: Petra

Jag håller med dig!

Idag vinkade jag av min babe som åkte hem till Malmö...!

2009-01-14 @ 09:40:19
URL: http://petrapires.blogg.se/

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback