Min helg

I fredags skulle jag alltså ha varit till Jennifer på födelsedagsförfest, men jag hade extremt mycket huvudvärk och efter att jag har upptäckt att frysen gått sönder (det vill säga, allt var tinat) och städat ur den och lagt över det som klarar sig i en annan frys, var jag så trött att jag slocknade framför tvn. Efter det höll jag mig vaken till 22, sedan tog jag natt. Detta resulterade i att jag var superpigg på lördagen, men eftersom vädret var klockrent så lade jag mig i solstolen med en bra bok. Där låg jag i allt för mångag timmar och hade inte en tanke på att smörja in mig med solkräm. Så nu är jag strålande röd! Jippi.

Kvällen spenderade jag, till en början, med en bra bok och ett glas rött i soffan. Men när Jennys kompisar kom hit på förfest så slöt jag upp med dem. Sedan vandrade vi till Indigo där jag umgicks med flera av mina kompisar/bekanta. När stället stängde gick jag hem, ensam i natten. Och snäll som jag är så städade jag undan det mesta efter förfesten, Jennys förfest, innan jag gick och lade mig.

Idag är jag lite trött (somnade först runt halv 7).

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback