Stillestånd

Ja på den här bloggen råder det verkligen stillestånd. Men jag ska tala om för er att jag verkligen inte hinner med att uppdatera bloggen. Först jobbar jag, sedan äter jag middag, sedan läser jag alla miljoner bloggar som har uppdaterats och sedan räddar jag solrosorna som jag odlar från att dö. Sedan sover jag.

Så antingen kan ni sluta uppdatera era bloggar eller så kan ni tala om för mig hur sjutton man tar hand om krukväxter, så ska jag försöka hinna blogga lite mera!

Nu ska jag ta lite vitaminer och mineraler för att stärka min kropp och sedan ska jag cykla en sväng med mina systrar. Sedan ska jag läsa klart Aldrig Fucka Upp av Jens Lapidus. Eller så blir det i omvänd ordning. Och Adam är på Iniö och lever stugliv med sin familj. Buhu, jag saknar honom.

Kommentarer
Postat av: Julia

Sv: Det är en fabrik i Saltvik som gör början på färg. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara, men det blir inte färg där, utan någon sorts kulor :P mamma jobbade där när jag var liten så jag var där lite då och fick se hur de förpackade det :)

Postat av: Emma

Hej Julia! jag tänkte bara säga grattis till att du kom in jurist linjen :D Ha det bra, kram!

2009-07-13 @ 20:22:52
URL: http://emmafelicia.devote.se

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback