Anna utmanade mig!

4 TV program: Grey's Anatomy, Desperate Housewives, House och Lipstick Jungle (jag skulle kunna fortsätta räkna upp serier i en evighet!).

4 saker jag gjort idag: spenderat 6 timmar i skolan, skottat snö, gett min dator till en tekniker och kollat om jag ska jobba ikväll.

4 saker som jag längtar efter: nästa helg (eller alla helger, eftersom helg = träffa A), min examensdag, vidarestudier och att flytta ihop med A.

4 saker på önskelistan: god hälsa, bra relationer, en bra framtid och fred i världen.

4 saker som jag avskyr: oprovocerat våld, dåliga skolresultat, sjukdom och (för tillfället) snö.

4 saker jag tycker om att göra: umgås med familj och vänner, uppleva nya saker, läsa en bra bok/se en bra film och bara vara i närheten av A.

4 saker jag ätit idag: smörgås med ost, chili con carne, majs och ärtor.

4 utmanade: jag är för lat för att utmana någon speciell, tråkig jag är va?

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback