Äntligen lite energi!

I morse lyckades jag äta en liten smörgås! Jippi. Första fasta födan sedan i onsdags morse. Det gjorde riktigt ont i munnen och blodet strömmade ut genom såren, men det var det värt. Idag är jag även så pass pigg att jag orkar få saker och ting gjorda, det är skönt. Ni vet, räkningar ska betalas, mail ska läsas och skrivas, skrivbord ska städas, kläder ska i tvätt... Och när allt det är klart kommer jag vara helt slutkörd. Lagom till att älsklingen kommer hit igen och tar han om mig. Det är inte så tokigt det här sjukskrivna livet (jo, det är förjävligt, men jag vill vara positiv).

Hur var klassfesten igår, kära klassmates? Riktigt tråkigt utan mig va? Kan tänka mig det. Haha.

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha! Jo, det var roligt, men det kändes helt klart att inte alla var med. Det var ju lite synd. Och när vi kom till stan så dröjde det inte länge fören alla gick åt olika håll. Som det brukar bli alltså.



Vad bra om du börjar bli lite piggare :)

Postat av: Malin

Vad bra att du blir bättre! Kram

2009-03-07 @ 22:25:20
URL: http://mejlajn.blogg.se/

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback