Det går bra nu

Imorgon är min sista sjukskrivningsdag. Idag blev jag trött av att åka bil till stugan och sedan vandra ett varv runt stugan... Hoppas energin ökar i takt med att jag kan äta mer och mer fast mat. Det borde den ju göra... Imorgon kommer jag gå till skolan och skriva etiktenten, men annars ska jag försöka vila upp mig och på något magiskt sätt hela såren i min mun.

På tisdag kväll åker A tillbaka hem till Stockholm, på torsdag åker jag med klassen på studieresa till Norrtäljeanstalten och KRIS och sedan stannar jag i Stockholm hos älsklingen. Det betyder att jag bara behöver vara utan honom i en dag, great!

Kommentarer
Postat av: AÖ

yääy, du ska till norrtan! Anstalten ligger ju typ en kilometer från skolan där jag befinner mig juh. :P

2009-03-09 @ 09:35:44
Postat av: ida

jag skulle också vilja hälsa på i norrtäljeanstalten. det skulle vara intressant:)

2009-03-09 @ 11:40:40

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback