En bra helg

Det har varit en bra helg. Jag vet inte om det beror på vädret eller något, men bra har den varit. Jag har hunnit med att se på Så ska det låta/ Let's dance, räkna matte, besöka bröllops- och kalasmässan i Alandica, hämta en tröja från Kattis och Erik, haft mysmiddag för A och mig/fira 2½ år tillsammans, se på House, klippning och färgning av håret, se på Seven Pounds och invigning av grillsäsongen. Men nu har älsklingen åkt tillbaka till Sverige, och den välbekanta saknaden har infunnit sig igen...

Jag ska snart kasta mig ner i kulturgeografins värld. Dags att plugga på nästa tent. Den här veckan ser inte speciellt lockande ut.
Måndag - presentation av bokanalys på engelska, eventuellt jobb på kvällen.
Tisdag - muntlig argumentation/debatt.
Onsdag - presentation av grupparbete om anorexia.
Torsdag - tent i kulturgeografi.

Och däremellan ska jag försöka hinna skriva på slutarbetet, har ett mål uppställt inför skrivarveckan som är nästkommande vecka.

Och föresten! Jag blev supersnygg i håret efter besöket hos frisören.

Kommentarer
Postat av: Julia

Det ska bli intressant att se dig imorgon efter att du varit på frissa besök :)

Postat av: Malin

Åh, det brukar vara bra att rada upp saker man måste ta itu med så man får en översikt men nu fick jag nog lite ångest ändå. Haha.

2009-03-22 @ 20:33:39
URL: http://mejlajn.blogg.se/
Postat av: syster emma

Hej. Jag skulle verkligen också behöva gå till frisören. Hur är det med dig föresten? Några planer på att besöka oss? :)

2009-03-22 @ 22:09:27
URL: http://emmasstyle.devote.se
Postat av: Kattis

men gud! grattis! Det skulle ni ju ha sagt!

2009-03-23 @ 20:46:43
Postat av: kattis

fan va jag hatar blogg.se, men du kanske fick kommentaren. Grattis!

2009-03-23 @ 20:59:52

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback