Jag är jäkligt bra ibland

Idag fick vi ut tenten i samhällskunskap. Jag fick alla rätt, plus att jag hade mer än rätt på en uppgift. Haha, helt enkelt hade jag koll på en sak som inte ens min lärare (eller läraren som hade kursen före henne) kunde. Det handlade om vilka lagar som gäller för en kommunanställd. Dessutom skrev jag tenta i kulturgeografi idag också, det borde bli fullpott där med - eller möjligen något poäng bort ifall jag har skrivit för lite på någon fråga (vilket jag inte tror). Just nu flyter det på väldigt bra i skolan, bådar gott inför mitt kommande avgångsbetyg!



Idag ska jag dammsuga och sedan bara ta hand om mig själv. Ansiktsmask, hårinpackning, fotbad med mera. Ljuvligt! Det är jag värd.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback