Nej, inte igen!

Halsont, öronvärk, hosta, snuva, frossa... Ja, många är tecknena på att jag börjar bli sjuk.
Nu har jag två val:
1. Ingorera och istället bli dundersjuk lagom till helgen.
2. Vara hemma imorgon och sedan ignorera och hoppas på att smällen blir mildare.

Jag börjar snart skämmas över hur mycket jag är borta från skolan. Först var jag sjuk en dag, sedan gick det en vecka eller två, så var jag sjuk två dagar, så gick det två veckor och så var jag sjukskriven och så gick det några dagar och så fick jag ledigt och så gick det pyttelite dagar och så är jag sjuk. Fan.

Kommentarer
Postat av: Julia

Det är lika bra att du är hemma så att du kan bli frisk, och kan stanna kvar i skolan ett tag. Du har helt enkelt haft otur. Krya på dig!


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback