Snart blir jag gammal, eller i alla fall äldre...

Om en månad fyller jag 19. Inte speciellt spännande ålder... Men jag hoppas ändå på att få vissa (dyra) nödvändiga saker inför det kommande självständiga livet.
- En dammsugare.
- En symaskin.
- En mixer.
- Ett strykjärn med strykbräda.
- En brödrost.
- Presentkort på IKEA.
- Dyrt shampo och balsam från TIGI (som man inte har råd med själv när man är studerande).
Och givetvis...
- Pengar (dock lär de vara slut innan det självständiga livet ska påbörjas).

Kommer du på något annat som jag borde önska mig i flytta-hemifrån-syfte? Jag har redan kastruller, bestick, tallrikar och så vidare.

Kommentarer
Postat av: Julia

Tack! Jag vet nog om det, och oftast så tycker jag inte att jag är dum i huvudet, men igår kväll så började ju tänka tillbaka på vad den där läraren sa. Det är så svårt att förstå hur en lärare kan säga till en att man är dum om det inte skulle vara sant... Det har varit jobbigt både idag och igår, och jag hoppas att det kan bli bättre snart... Det är jobbigt när man är deppig

Postat av: Anna

Symaskin och strykjärn vill jag med ha :) Resten har jag redan :P

2009-03-18 @ 16:19:23
URL: http://tingeling0.blogspot.com
Postat av: Hannah

En stor tvatt korg!

2009-03-18 @ 21:48:06

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback