WOHOOO!

Några timmar efter att teknikern hämtade datorn dök han upp igen med en fungerande dator i handen. Gissa vem som blev överlycklig? Dock har jag varit lite skeptisk, men nu har den surrat på i 6 timmar och fortfarande fungerar den. Så jag vågar nästan börja hoppas på att allt är bra nu!



Så ikväll har jag pysslat med datorn (installerade ju om windows tidigare, så det var en hel del att installera och fixa), jobbat som stödperson, pratat med A, pluggat kulturgeografi, plockat ur diskmaskinen och varvat ner. Jag behöver varva ner varje kväll för att kunna sova någorlunda under natten, så ikväll blev nedvarvningen samtidigt som jag gjorde en massa annat. Kanske inte så effektivt, men ändå.

Nu är jag världens tröttaste människa och ska alldeles strax stupa i säng!

Hoppas ni har haft en bra måndag och en bra början på veckan ♥

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback