Det här himla slutarbetet igen

Imorgon är det deadline på slutarbetet, och gud vad jag längtar till den! För när slutarbetet är inlämnat slipper jag fundera på små detaljer. Sådana detaljer som; ska jag använda ordet författning eller konstitution, ska jag skriva % eller procent, ska jag ha förkortningar t.ex. eller till exempel. Och så vidare. När slutarbetet är inlämnat så kan jag vara nöjd, jag vet att det är ett bra arbete - och även om det skulle gå att förbättra, så kommer jag inte ha möjlighet att göra det.

Ikväll ska jag finslipa allt; kolla att noterna är rätt, justera sidnumreringen kursivera engelska uttryck och, givetvis, kontrolläsa det. Sedan ska jag försöka hinna göra presentationen klar, men jag vet inte om jag orkar/hinner/lyckas med det. Den som lever får se!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback