Tur att jag snart flyttar till Sverige!


Expressen 18 maj 2009.


Expressen 19 maj 2009.

Kommentarer
Postat av: Mimi

Hahhahha, det stämmer nog ganska bra skulle jag tro ;D

Postat av: kattis

underligt.. När jag flyttade till Sverige tappade jag nästan ögonen när folk skulle fara till krogen på Onsdagar.. MITT I VECKAN. Men här i Uppsala (kan ju bero på att det är en studentstad och medelålden är typ 25 eller något) festas det varje dag. Man kan gå ut vilken dag som helst i veckan och det är aldrig tomt, som det kan vara hemma. Sen kanske de inte hinkar i sig tre flaskor kossu och två lådor öl.. Men vad vet jag. Man ska inte lita blint på såntdärnt.

2009-05-19 @ 23:14:18
Postat av: Victoria

hahah de händer nog efter att jag fillde 18 :P hahah

2009-05-20 @ 19:24:48

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback