Effektiv dag

Idag har jag och Adam vandrat runt i Gamla stan, vilket resulterade i att vi båda kom hem med två lånekort; ett för Riksdagsbiblioteket och ett för biblioteken i Stockholm. Dessutom kom jag mig äntligen för att gå till SATS - så imorgon aktiveras mitt medlemskap och jag ska ta min första vända i gymmet. Spännande och skönt att äntligen ha tagit tag i detta. Nu är det ju dock snart jullov, och då kommer jag ju vara på Åland ett tag - men jag får väl försöka träna ordentligt före och efter det för att väga upp. Nu i början ska jag försöka träna två pass i veckan, för att över huvud taget komma igång och sedan öka det till tre gånger i veckan. Jag tror att det är en bra plan.

Nu ska jag skriva på PM:et. So long!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback