En riktigt bra föreläsare

Jag hade rätt om föreläsningen - den var faktaspäckad, men superbra! Föreläsaren var engagerad och man märkte att han brann för sitt yrke, vilket fick oss åhörare att sluka allt han sa. Han fick till och med mig att tycka att kollektivavtal är lite spännande - även fast jag tidigare suckat och stönat över dem. Roligt att för en gångs skull ha en ung, pigg och fascinerande föreläsare.

Det enda tråkiga med föreläsningen var att han, Mattias Landgren, som höll föreläsningen egentligen skulle ha varit vår lärare för gruppundervisningen rörande arbetsrätt (men så klart hade han fått förhinder, säkert något stort och intressant mål!). Han sa att vi istället skulle få någon rolig gammal gubbe, hoppas verkligen att den gubben lever upp till Mattias standard. Annars blir jag besviken.

Nu har jag nyss ätit lunch, ska diska snabbt och sedan gå (i regnet) till SATS. Ser ut som att det blir tre träningspass för mig den här veckan! Roligt.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback