Favorithögtid

Jag längtar väldigt mycket till julen, men jag har förbjudit mig själv att julpynta vår lilla lägenhet före tidigast en månad innan julafton, det vill säga den 24 november. Men jag har redan funderat ut vad jag vill ha för saker, för det är en hårfin gräns mellan plottrigt och smakfullt. Inte för lite pynt, då ser det fjantigt och halvdant ut, men absolut inte för mycket heller, då ser det desperat och billigt ut. Nej, något mitt emellan är perfekt. Jag ska försöka åstadkomma det - och om jag lyckas bjuder jag givetvis på bilder här på bloggen! (Men ni får som sagt vänta till slutet av november för det.)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag ar samma! Men om du ser nagonting som ar fin maste du kopa det ifall den ar inte kvar sen nar jul manaden ar har! (Jag har borjat i smyg -Craig vet inte om det ennu!)

2009-11-06 @ 14:31:01
Postat av: julia

Haha, jag vet - jag ska nog börja köpa lite julprylar så småningom :) Adam tycker nog inte heller att jag ska köpa en massa julpynt, han tycker det är lite slöseri med pengar! Haha.


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback