För sista gången den här gången

Efter middagen tog jag och Adam oss ut på en kvällspromenad i mörkret och kylan. Vi gick på den fina strandpromenaden och satt en stund och pratade och kollade ut över vattnet. Det var riktigt härligt och allt snurr i hjärnan stannade av. Förhoppningsvis kommer jag kunna somna ikväll, utan att nervositeten kommer krypande. Om jag lyckas sova är oddsen tusen gånger bättre för att jag ska skriva en bra tenta imorgon. Nåja, nu är det nog tvistat hit och dit om huruvida tentan kommer gå bra eller bättre, den går som den går. Nästa gång ni hör från mig har jag skrivit tentan och är antagligen pigg på att skriva intressanta och mera varierande inlägg.

Tills dess önskar jag er allt gott (bara för att jag vet att ni då önskar mig allt gott, vilket jag behöver imorgon på tentan!). ♥

Kommentarer
Postat av: Julia

Lycka till i morgon! :)

Postat av: Malin

Massor med lycka till! Du är så duktig Julia!

2009-11-03 @ 22:06:32
URL: http://mejlajn.blogg.se/
Postat av: Anna

Lycka till med tentan :D Du kommer klara den perfekt :D

2009-11-04 @ 10:40:45
URL: http://tingeling0.blogspot.com

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback