Fredag (har egentlien ingen koll på dagarna)

Nu har jag två dagar i rad vaknat lite över 5 på morgonen och sedan legat vaken i minst en timme. Jag brukar inte vara den som grubblar på saker, men nu för tiden snurrar det bara en massa tankar i mitt huvud. Jag tycker inte om det. Efter helgen hemma på Åland ska jag ta tag i träningen på riktigt och åtminstone komma iväg på två träningspass per vecka, vilket sedan ska utökas till tre pass i veckan så småningom. Då hoppas jag på att vara så slut och utpumpad (efter att ha pumpat på gymmet, liksom) att jag inte har ork att grubbla.

Idag ska jag gå ner en sväng till köpcentret här i Sickla och införskaffa några saker. Sedan ska jag packa och laga middag - för 18:10 går bussen som tar mig och Adam iväg på första etappen mot ön som man hatar att älska och älskar att hata.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback