Fredagen den 13:e!

Här om dagen (onsdags) så försov vi ju oss här i hushållet. Snäll som jag är tog jag på mig skulden för det. Men imorse hände det igen - och den här gången hade Adam väckarklockan på sin sida av sängen (jag var alltså oskyldig!). När han tog upp väckarklockan såg han att den var stendöd. Perfekt sätt att börja fredagen den 13:e på! För en liten stund sedan pep vår brandvarnare till, och vi har ingen aning om varför. Hoppas den inte får någon knäpp och börjar pipa mitt i allt.
Ja, jag återkommer om det händer nya konstiga, irritrande eller oturliga saker idag.

Kommentarer
Postat av: Jaana

Hej! Tänkte bara säga att brandvarnare piper när de börjar få slut på batteri, så det kan ju vara anledning att kolla det för att undvika värre situationer :)


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback