Guds gåva till mänskligheten

Nu kom jag på vad jag ska göra ikväll - bada badkar! Här har jag suttit hela hösten (nästan) och blivit avundsjuk då någon kompis skrivit på Facebook att han/hon har badat badkar och varje gång jag kikat på lägenheter har jag direkt kollat om det finns badkar. Så då är det ju givet att jag ska bada badkar nu när jag är hemma och vi har ett badkar ståendes i badrummet. Jag har dessutom redan övat det jag behöver på det praktiska provet som är imorgon. Så det betyder att det nu blir en timme (eller något) i badkaret med min bra bok som jag läser.

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, jag kollar också alltid om det finns badkar ;) Nu har ju vi det i lägenheten vi bor i, så jag kände mig lite träffad. Kanske är jag som skrivit om badkar på FB? ;)


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback