Håll koll på vad som händer och sker!

Ikväll har jag sparkat igång den nya kursen mentalt. Jag har kollat igenom kurslitteraturen, skrivit ut nödvändiga dokument, ordnat en pärm för alla papper, gått igenom schemat, strukturerat upp studietekniken inför denna kurs. Och så vidare. Och så vidare. Jag känner att det här kommer bli en rolig kurs - det enda momentet jag inte riktigt gillar är kollektivavtal - och är just nu väldigt peppad. Det kommer vara en ganska intensiv kurs, eftersom största delen av kursen är förlagd från och med idag och en månad framåt i tiden. Sedan kommer några tillfällen i januari och därefter tentan. Det är trots allt 12 hp.

Imorgon blir det föreläsning i (introduktion till) arbetsrätt och EG-arbetsrätt. Det är en och samma föreläsare under fyra timmar, så jag hoppas han är bra. Hur som helst ska det bli spännande att börja plugga aktivt igen.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback