Helgen kan börja - snart.

Goder morgon. Senare idag åker Adam och jag över till Åland (men det blir först med sena färjan, så att du vet mamma). Adam är i skolan och skriver tenta och jag ska så småningom ta mig till gymmet. Dessutom ska jag försöka hinna plugga så mycket som möjligt idag, så att jag slipper plugga hela helgen på Åland. Vi har ett kompendium med frågor som vi ska förbereda till varje gång. Dom ser hemskt oskyldiga ut, men när man sen kollar närmare inser man att läshänvisningarna är omfattande. En miljon rättsfall, lagtexter och kapitel ur kursböckerna ska läsas. Och man har cirka en dag på sig mellan varje lektion (om ens det).

Så nu ska jag ställa undan frukosten och sedan läsa igenom något rättsfall eller så.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback