Koll på ekonomin!

Av någon outgrundlig anledning är det jag som sköter alla gemensamma julklappar från mig, min storasyster och två av mina småsystrar (de från mammas sida). Så därför sitter jag och planerar julklappar, köper dem och skickar sedan en "räkning" till respektive syster. Nu har jag nyss strukturerat upp alla julklappar jag har köpt/ska köpa/har beställt. Sedan har jag räknat ut hur mycket pengar jag (hittills) kan casha in. Efter det gjorde jag upp en enkel kalkyl över decembermånads inkomster och utgifter. Jag kommer att klara mig ekonomiskt, men det är just och just. Som tur är kommer jag ju att spendera halva månaden hemma = inga utgifter för mat och dylikt.
Det är skönt att strukturera upp ekonomin, då kan man släppa tankarna på det och istället ägna sig åt roligare tankar!

Kommentarer
Postat av: Hannah W

Samma som jag gor! Magnus har inte kopt nagonting! Och vi har en Budget spreadsheet som jag brukar updatera. Konstigt hur vi har blivit ganska samma pa nagra satt! :) xx

2009-11-25 @ 17:59:08

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback